Jak fungujeme

Návod pro váš nákup:

V horní části titulní stránky najdete denně jinou hlavní nabídku. Pak následují nové nabídky označené razítkem NOVINKA a pod nimi další aktuální výhodné pobyty.

Pokud si zvolíte jednu z nabídek, kliknete na obrázek (u hlavní nabídky do tučně zvýrazněného textu) a objeví se detailní obsah balíčku včetně popisu hotelu (penzionu) a polohy.

Kliknete na nápis KOUPIT.

Pokud u nás nakupujete pravidelně, necháte označený bod Přihlásit se, do první řádky doplníte váš e-mail a do druhé heslo.

Pokud se jedná o váš první nákup, označíte bod Registrovat se. Do první řádky tabulky zadáte váš e-mail, kam chcete, abychom poslali voucher na pobyt, do druhé řádky vyplníte heslo a ve třetí řádce ho potvrdíte.

(V případě, že požadujete konkrétní typ pobytu a místo, tak pro rychlejší vyhledání pobytu, použijte filtry – „vyberte kategorii pobytu" prokliknete šedé políčko nebo šipku v modrém poli a objeví se před vámi seznam konkrétních typů pobytu např. wellness, lázeňské, pro rodiny atd. Ve druhém filtru „vyberte místo pobytu" můžete stejným způsobem najít požadovanou polohu pobytu např. Český Krumlov, Špindlerův Mlýn, Český ráj, jižní Morava, Praha atd.)

Vyberte způsob platby:

Platba kartou – bezprostředně po zaplacení dostanete voucher na váš registrovaný e-mail a zároveň bude trvale uložený v záložce Můj profil.

Platba převodem – na váš e-mail dostanete výzvu k platbě, která obsahuje cenu, číslo účtu a variabilní symbol (prosím dbejte na to, abyste nezapomněli vyplnit variabilní symbol, bez něho se platba automaticky nespáruje s vaším voucherem a zbytečně se prodlouží odeslání voucheru). POZOR! Převod peněz mezi bankami trvá 1 až 3 pracovní dny.

Vzhled voucheru: zvolíte standardní nebo dárkový, který neobsahuje cenu pobytu.

Po označení souhlasu s platebními podmínkami prokliknete POKRAČOVAT. V případě, že platíte kartou, se přesunete do prostředí banky, v případě platby převodem vám bezprostředně pošleme na e-mail výzvu k platbě.

Jaký je další postup?

Po uhrazení pobytu dostanete na váš registrovaný e-mail voucher (posíláme v příloze ve formátu PDF). V případě, že ho v mailu nenajdete (e-mail může spadnout do spamu nebo máte plnou schránku) a přitom uplynula delší lhůta od zaplacení, podívejte se do záložky Můj profil v horní liště na titulní stránce.

Do záložky Můj profil se dostanete přihlášením přes registrační rámeček nahoře vpravo na naší stránce. Zadáte e-mail a heslo jako při registraci před nákupem. Prokliknete šipku v modrém políčku, napíše se vám Vítejte uživateli ..., a pak prokliknete v horní liště Můj profil. V Seznamu nákupů najdete svůj voucher a to v různých grafických podobách.

Pokud ani takto nenajdete svůj voucher, kontaktujte nás na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript nebo na telefonu 775 719 664 nebo 605 292 461.

Jak si rezervovat pobyt?

Poté co obdržíte svůj voucher, kontaktujte pro rezervaci hotel nebo penzion. Volejte na telefonní číslo uvedené v podmínkách nákupu.

Hotelu (penzionu) nahlásíte svůj 10místný kód uvedený na voucheru. Tím je vaše rezervace oboustranně závazná!

Platnost voucheru je vždy uvedena v podmínkách nákupu a následně ve voucheru.

 
Hlídejte si naše akce a získejte silikonové hodinky!
  skrĂ˝t navĹľdy
Je nejvyšší čas zaregistrovat svůj mail. Každý 10. mail vyhrává hodinky.
Do rámečku napište svůj mail: